loading...
خرید نیم ست استیل رنگ ثابت زنانه دخترانه نامزدی ارزان بدل ولنتاین 2022
6666 بازدید : 236 جمعه 26 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
انواع ساعت مچی سیتیزن زنانه ارزان قیمت ارسال رایگان 2020
ساعت سیتیزن مردانه مدل Citizen-2630-G
502,563 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت سیتیزن مردانه مدل Citizen-2769-G
ناموجود
ساعت سیتیزن مردانه مدل Citizen-2769-G
857,313 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2304-Lساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2304-L
ناموجود
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2304-L
 
 
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2305-Lساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2305-L
ناموجود
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2305-L
407,963 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2310-Lساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2310-L
ناموجود
ساعت مچی زنانه saatshomal.loxblog.com سیتیزن مدل Citizen-2310-L
549,863 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2311-Lساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2311-L
ناموجود
ساعت مچی زنانه سیتیزن مدل Citizen-2311-L
549,863 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2369-S
ناموجود
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2369-S
1,407,175 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2370-S
ناموجود
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2370-S
1,407,175 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2371-S
ناموجود
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2371-S
1,407,175 تومان
اطلاع از موجودی
 
 
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2372-S
ناموجود
ساعت مچی ست سیتیزن مدل Citizen-2372-S
1,407,175 تومان
اطلاع از موجودی
 
6666 بازدید : 277 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)
داشتن زیور الات چه اصل و چه بدل برای دختر خانوم ها هیجان انگیر است حالا در این اوضاع اقتصادی که همه چیز گران شده و خرید طلا برای خیلی افراد رویا شده اما میشود با بدلیجات هم خوشحال بود هر چند بدلیجات عمر طلا و زیرو الات اصل را ندارد اما میتوانید با نگهداری درست ان برای سالها از ا«ها استفاده نمایید.
 

اموزش بالا بردن عمر بدلیجات و نیم ست ها :

 

برای بالا بردن عمر بدلیجات از هر نوعی که باشید فقط باید یادتان باشد که ادکلن لوازم ارایشی یا هر چیز دیگری با انها تماس نداشته باشد و سعید کنید اگر بدلیجات چسبی و فلزی دارید هرکز انها را خیس نکنید و سعی کنید وقتی به مکانی میروید که احتمال خیس شدنشان است حتما از دستانتان خارج نمایید.  

 

برق انداختن نیم ست های فلزی :

برای بر برق انداختن برخی از خانوم ها از سرکه استفاده میکنند و برخی ا خمیر دندان یک راه حل دیگر است که ان استفاده از جلاسنج خمیری است که در مغازه ها به فروش میرسد این محصول با مالیدن روی بدلیجات انها را براق تر خواهد کرد البته اگر بدلیجات شما سیاه و داغون شده توقع نداشته باشید همانند روز اول شود.

 

 

 

 

 

 

 

نیم ست فانتزی طرح روباه :

 نیم ست دخترانه طرح فانتزی روباه یک نیم ست کاملا دست ساز است که خیمر با کیفیت و جنس ضد حساسیت ساخته شده است شما میتوانید از این نیم سکه که گشواره و گردنبند و انگشتر دارد برای هدیه و خودتان خریداری نمایید.شایان ذکمر است طریقه بسته شدن این نیم ست به صورت میخی است و باید مراقب باشید و این نیم ست ها برای کودکان مناسب نخواهد بود

 

 

 

 

نیم ست دخترانه طرح فرشته

 

 

 

نیم ست دخترانه طرح فرشته :

خلاصه محصول: نیم ست گردنبند و گوشواره فرشته مهربان یکی از جذاب ترین نیم ست ها با طراحی زیبا و دوست داشتنی و کیفیت ساخت مطلوب می باشد. این نیم ست متشکل از گردنبند و گوشواره است که با جدیدترین تکنولوژی و طرح های روز دنیا ساخته شده اند. 
 
 
 

 

 

نیم ست دخترانه طرح قلب نگین دار :

فروش نیم ست با طراحی منحصر به فرد نظر بینندگان را به خود جلب می کند. نیم ست گردنبند و گوشواره که در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر را به هر فردی ببخشد. طراحی این نیم ست برگرفته از مدل ایتالیایی بوده و برای استفاده در مهمانی ها و مجالس بسیار مناسب است. این نیم ست با طراحی مدرن و روشی در استفاده از آجرهای صورتی به عنوان قلب است که حس متفاوتی نسبت به سایر زیور آلات به شما می دهد. این نیم ست هدیه ای منحصر به فرد و خاص است زیرا شما او را دوست دارید و بهترین ها را برای او می خواهید. کیفیت این محصول به حدی است که از رنگ طلایی قابل تشخیص نیست.جنس این نیم ست استیل درجه 1 رنگ ثابت می باشد.
 

بدلیجات را در چه جای قرار دهید :

ساده ترین راه اینه بدلیجات خود را روی اویز های مخصوص که در لوازم ارایشی فروشی ها و پلاستیک فروشها یافت میشود نگهداری نماییداگر مجموعه ای از نیم ست دارید، پس می دانید که چقدر مهم است که همه چیز را مرتب نگه دارید! وقتی برای لباس پوشیدن عجله دارید، چه چیزی بدتر از گردنبندهای درهم یا گوشواره های گم شده است؟سازماندهی جواهرات خود نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه از جواهرات شما محافظت می کند و قابلیت پوشیدن آنها را طولانی تر می کند.  بدلیجات به محل نگهداری خاصی نیاز دارند تا مطمئن شوند که ایمن و بدون پیچیدگی باقی می مانند. شما نباید به سادگی تمام گردنبندها، دستبندها، حلقه ها، گوشواره ها و سایر زیورآلات خود را در یک محفظه بیندازید.


از آنجایی که اندازه و شکل آنها متفاوت است، انواع مختلف نیمست ممکن است نیاز به دسته بندی و نگهداری جداگانه داشته باشند. به عنوان مثال، گردنبندهای بلند بسیار متفاوت از گوشواره های میخی شما چیده می شوند. به طور کلی، بهتر است جواهرات را نزدیک جایی که صبح ها لباس می پوشید، نگهداری کنید، چه در کمد دیواری، اتاق خواب یا حمام. این به شما کمک می کند تا روتین صبحگاهی خود را ساده کنید و به شما اجازه می دهد یک لباس و لوازم جانبی را در همان نقطه انتخاب کنید. بسته به فضای موجود، می‌توانید مجموعه جواهرات خود را بالای یک کمد یا پیشخوان، داخل کشو، پشت در یا روی دیوار سازماندهی کنید.

 

 
6666 بازدید : 209 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

خرید پستی نیم ست amanda 2014 آماند زنانه دخترانه همراه با گوشواره زیبا 1393

خرید پستی نیم ست amanda 2014 آماند

 

فروش پستی نیم ست amanda با طراحی فوق العاده و بی نظیر, جزو یکی از پر طرفدار ترین جواهرات در بین بانوان شیک پوش و مد روز در آمده است. زیبایی این گوشواره و گردنبند واقعا خیره کننده میباشد و قطعا شما با این نیم ست در تمام مجالس و مهمانی ها متمایز از بقیه خواهید بود. سنگ آبی به کار رفته در این نیم ست باعث جذابیت و خاص بودن آن شده است. این نیم ست با نگین های خیره کننده ، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 1,058
  • بازدید کلی : 25,863